Rektors hilsen

Velkommen til Strand videregående skole!

Vi er glad for at du velger Strand videregående skole, og vi vil gjøre vårt beste for at du skal få fram ditt beste, både i forhold til fag og i forhold til personlig utvikling.

Rektor, renholdere, administrasjon, lærere, ja alle ansatte er til for at dere skal få et best mulig læringsmiljø! Et godt læringsmiljø betyr at dere har god trivsel og et ønske om å lære.

Det viktigste bidraget i å skape et positivt læringsmiljø ved skolen er deg selv! Trivsel og lyst til å lære skapes sammen med medelever, faglærere og kontaktlærer. Vi vil utfordre deg til å sette deg mål for skolearbeidet sammen med faglærere og kontaktlærer. Du skal ha forventninger til at faglærere og kontaktlærer følger deg opp med konkrete tilbakemeldinger om hva som skal til for at du skal nå dine mål.

Vi forventer at når du har tatt imot tilbudet ved skolen, bidrar du med innsats, positiv holdning og vilje til å gjennomføre, altså hardt arbeid.

Godt mot og lykke til!

Bilde av rektor - Klikk for stort bildeRektor Erik Danielsen