Elevbolig/hybel

Skoleåret 2023/2024

Agera Eiendom vil fra høsten av ha alt ansvar for utleie av rommene på hybelhuset. Skolen er fra august av ikke involvert i driften av hybelhuset, men skolen vil arrangere elevkvelder og ha kontakt med alle elever som bor på hybel i hele kommunen.

De som ønsker å leie rom på hybelhuset tar dermed direkte kontakt med Agera på e-post stian@ageraeiendom.no.

Bilde av elevboliger - Klikk for stort bildeHybelhuset ​​​​​

Utforming

Størrelsen på boligene er ca. 17-23 m² og åtte har universell utforming. Det er kun mulig å søke om enkelthybel.

Elevboligene er fordelt på to etasjer, med 14 boliger i hver etasje, i tillegg til felles vaske-/tørkerom.

Alle elever får tilbud om gratis havregrøt til frokost og rimelig lunsj/middag på skolen, og de vil få medlemskap på skolens treningssenter til en redusert pris.

Det er 14 parkeringsplasser tilknyttet hybelhuset.

Inventar:

• TV